Nejčastější dotazy od fanoušků a partnerů naší služby dostáváme ohledně odlišnosti od konkurence.

Mnozí nás porovnávají, a jistě i v budoucnu budou, s klasickými prodejci papírových vstupenek. Jistě netřeba jmenovat. Na straně druhé nás srovnávají s globálními hráči a jejich ryze elektronickými řešeními. Abychom pravdu řekli, bereme si z každého něco a budeme se snažit nabídnout službu, která bude návštěvníky i organizátory milována. Alespoň v to pevně věříme.

Rozhodně neplánujeme dělat další firmu, která bude na trhu pouze distribuovat vstupenky a v horším případě za to bude inkasovat nehorázné poplatky. Zároveň nebudeme dělat pouze elektronický systém, který prodáme pořadateli se slovy “a teď si poraď sám”. Nejsme softwarová firma, která by chtěla prodávat své krabicové řešení problematiky vstupenek a pak účtovat za updaty a aktualizace.

My jsme Ticketon, chceme řešit potřebu každého pořadatele akce bez ohledu zda kulturní, sportovní, divadelní, hudební či veletrh. A víme, co každého pořadatele trápí a láká. Trápí ho malý zisk a touha větších prodejů. Ačkoliv to zní strašně prvoplánově, přesně tak to je. I proto se zaměřujeme na up-sell. Stejně tak chceme řešit potřebu návštěvníků akcí. Současný stav vstupenkového odvětví (a to i toho elektronického) je v drtivé většině realizován přesně podle posledních trendů. Avšak roku 2000.

Proto bude Ticketon nabízet nízkonákladovou snadnou distribuci vstupenek, nejjednodušší a moderní metody plateb, řešit snadné a rychlé odbavení v místě konání a v neposlední řadě umožní pořadatelům zpětnou vazbu od návštěvníků. O každém z těchto bodů se rozepíšeme v dalších našich příspěvcích na tomto blogu. Také se rozepíšeme o tom hlavním a tím je získávání nových návštěvníků pro akce v systému Ticketon.

Abychom byli trochu konkrétnější již nyní, rozhodně od nás nečekejte pobočkovou síť čítající tisíc odběrných míst s cílem tím nejméně efektivním způsobem předat kus papíru návštěvníkovi.

Zní vám to všechno jako pohádka? Tak věřte, že spolu draka přemůžeme a budeme spolu žít šťastně (na věky).

Budeme velmi potěšeni, když dáte svým známým o nás vědět a dvakrát potěšeni, když to budou známí, kteří něco pořádají. Děkujeme.

Share on FacebookShare on Twitter
Share via email Share

Diskuze je uzavřena.