Praha, 5. listopadu 2012Zcela nový vstupenkový systém TICKETON.CZ dnes po čtyřech měsících pilotního provozu začal naplno poskytovat své služby a stal se tak dalším vstupenkovým hráčem na českém trhu. Hlavním cílem TICKETON.CZ je nabízet pořadatelům kulturních, vzdělávacích, sportovních a volnočasových akcí dostupnější alternativu pro prodej vstupenek. Vedle samotného prodeje především elektronických vstupenek bude jednotlivé akce i marketingově podporovat.

Za projektem stojí Martin Kasa, zakladatel jedné z největších sítí internetových obchodů ve střední Evropě kasa.cz a Viktor Mastník, dlouholetý ředitel digitální divize komunikační agentury McCann-Erickson.

Vstupenkový portál TICKETON.CZ odbavil v době svého pilotního provozu více jak padesát kulturních akcí různé velikosti a zaměření. Šlo například o prodej vstupenek pro jubilejní pražský koncert skupiny Arakain s Lucií Bílou, konferenci ShopRoku organizovanou největším srovnávačem cen Heureka.cz, nebo komunitní festival Český Minecon.

„Potvrdilo se nám, že i na zdánlivě přeplněném konkurenčním trhu se vstupenkami je velký prostor dělat věci jinak a měnit je k lepšímu. Chceme od začátku nabízet našim parterům praktické řešení pro prodej vstupenek s vysokou přidanou hodnotu, které je navíc výrazně dostupnější než konkurenční služby,“ řekl Martin Kasa, jeden ze zakladatelů společnosti.

TICKETON.CZ umožňuje pořadatelům akcí i zcela bezplatný režim distribuce vstupenek a to především pro menší akce s regionální působností. Jeho nespornou výhodou je i rychlost poskytovaných služeb. V systému se může zdarma zaregistrovat kdokoli a už do dvou minut lze začít s prodejem vstupenek.

„Ve srovnání se západní Evropou je vstupenkový byznys v ČR minimálně 5 let pozadu. Věříme, že naše řešení pomůže výrazně změnit tuto situaci,“ doplnil Viktor Mastník, výkonný ředitel TICKETON.CZ.

Share on FacebookShare on Twitter
Share via email Share

Diskuze je uzavřena.