Možná již v současné době máte na svých stránkách zajímavý obsah o kultuře a trápí vás, že návštěvníci vašeho webu nemohou rovnou koupit vstupenky na vámi prezentované akce, z čehož byste měli provize?

Máme pro vás skvělé řešení a rovnou vysvětlíme, v čem se liší od současné situace na kulturním trhu se vstupenkami.

Nákup vstupenek může začít u vás na stránkách registrací zákazníka!

Tuto variantu nenabízí žádná ticketingové společnost v ČR. Pro provozovatele stránek to má obrovskou výhodu, že víte, kdo u vás nakupuje. Nejde tedy jen o „hloupý“ odkaz na stránky Ticketon.

Získávejte 100% provizí co vám náleží!

Přijde vám smutná výše provizí, co vám přiznávají současné affiliate programy jednotlivých ticketingových společností? Při průměrné ceně vstupenky okolo 500 Kč dostáváte většinou z lístku 5 Kč. To je samo o sobě málo, a když připočtete, že se velká část návštěvníků na webu ticketingových společností ztratí a další velká část je směrována do trafiky na náměstí, pak vám zbyde provize ve výši například 50 haléřů z lístku. To není za klik, to je za transakci, což je směšné. U nás se vám započítá 100% transakcí a na běžné akce nabízíme provize od 1% do 10% z ceny lístku. To znamená 10x – 100x větší zisk. 

Nabízejí vám promotéři akcí volné vstupenky a nevíte jak je zpeněžit?

Nabízíme všem kulturním serverům možnost zpěněžit volné vstupenky, které dostávájí a které jsou promotéry velmi ochotně nabízeny jako protiplnění. Jedinou podmínkou je, že promotér nebude trvat na distribuci papírových vstupenek, ale umožní je prodávat elektronicky skrz Ticketon a vaše stránky.

V případě, že vás zaujal náš přístup, budeme s vámi rádi spolupracovat. Hledáme servery/blogy s návštěvností alespon jednotky stovek denně s tématem kultura. Partnerům nabízíme API, XML a nadstandardní přístup. Napiště nám na affil@ticketon.cz. Děkujeme.

Share on FacebookShare on Twitter
Share via email Share

Komentáře (3) k článku Nabídka: Provozujete kulturní rozcestník nebo blog o kultuře?

  1. Nishkam

    Zatím příliš nechápu jak to má fungovat. :-/ Tak bych rád pro začátek položil pár blbých otázek:

    1. “Nákup vstupenek může začít u vás na stránkách registrací zákazníka!”
    Kdo je vlastně zákazník v tomto kontextu? Pořadatel akci nebo ten, kdo kupuje vstupenku?

    2. “na běžné akce nabízíme provize od 1% do 10% z ceny lístku”
    – Co to znamená “běžná akce”?
    – Tak 1 nebo 10? 🙂
    – Rozumím správně, že smlouvu s pořadatelem máte Vy a na partnerských webech budete prodávat vstupenky na akce, které nasmlouváte? Nebo je to jinak?

    • martin.kasa

      Ad 1] zakaznik je koncovy zakaznik – publikum.

      Ad 2] Neumime odpovedet 1 nebo 10. Je to od 1 do 10 a to dle typu akce. Vzdy je provize uvedena u dane akce v API nebo XML. Rozumite posledni odrazce spravne.

      • Nishkam

        aha, takže to je vlastně takový affiliate na kulturní akce. Pak se tedy zeptám ještě:
        – kolik zhruba akcí máte v nabídce?
        – můžu si pak vybrat k propagaci jen ty pro mně zajímavé?
        – máte akce i mimo Prahu?

        Mně by zajímala vaše služba ještě v tomto provedení: Mám nasmlouvané vlastní partnery (pořadatele) a vlastní provizi. Na svých stránkách prodávám vstupenky pomocí vašeho systému. Je něco takového možné?… teď nebo v budoucnu?