Krok číslo 1 – Registrace

Zaregistrujte se v systému Ticketon. Registrace je možná pro verzi ZDARMA i verzi PARTNER. Základní rozdíl těchto dvou variant naleznete v ceníku služeb. U varianty Partner budete po registraci kontaktováni naším obchodním oddělením z důvodu podpisu smlouvy – zejména s ohledem na možnost přijímat platby od návštěvníků.

Tickton prodej vstupenek

Krok číslo 2 – Vytvořte akce

Vytvořte v Ticketonu své první akce dle vašeho programu (video návod zde). Ihned po vytvoření můžete začít prodávat. Vytvořené akce vám Ticketon umožnuje automaticky online promítnout na vaše webové stránky. Vytvoříte tak velmi snadno svůj vlastní program akcí. Již nikdy nebudete muset editovat váš program akcí ve více programech, Ticketon nabízí ucelené řešení.

Krok číslo 3 – Prodávejte (i offline)

Vložením akcí na vaše webové stránky můžete začít okamžitě online prodávat. Ticketon nenabízí pouze e-tickety, ale umožnuje i tisk papírových vstupenek v jednotném rozhraní evidence. Ticketon nabízí řadu prodejních nástrojů pro prodej vstupenek na internetu i mimo vaše stránky. Propagujete dnes například snadno své akce na Facebooku? Víte, co je internetový marketing a jak ho využít pro svůj profit?

Krok číslo 4 – Odbavení v místě konání akce

Ticketon umožnuje širokou škálu řešení odbavení vstupenek. Od mobilního odbavení (online/offline), v pokladně na PC až po papírové řešení. Ticketon nabízí také řadu datových exportů vstupenek pro automatické napojení na čtecí brány. Máme řešení pro každý typ akce s ohledem na zajištění průchodnosti dané akce. Víme, že festival rockové hudby má jiné požadavky na odbavení než opera či balet.

Pokud vás naše služby zaujaly, neváhejte nás kontaktovat pomocí formuláře níže. Velice se těšíme na kontakt s vámi.

Krok číslo 5 – Inkasujte

Finanční prostředky vám Ticketon převádí bez zbytečného prodlení na váš bankovní účet. Již žádná nemilá povinnost řešit velký objem hotovosti v terénu či na pokladně. Díky online platbám máte o všem přehled a vše evidované na bankovním účtu. Navíc od nás pravidelně dostáváte přehled o vašich prodejích.

Krok číslo 6 – Monitorujte

Bez dobrých vstupních dat nelze dělat dobré obchodní závěry. Ticketon nabízí pořadatelům akcí rozsáhlé možnosti monitoringu akcí, statistik, a to i v průběhu a po konání předprodeje. Při prodeji vstupenek nejsou termíny jako last moment, first moment či jiná akční nabídka příliš běžné. Ticketon vám díky online správě dat a okamžité možnosti reagování umožnuje efektivně vytěžovat vaše akce. Již žádná volná místa na vašich akcích. Maximalizujte své zisky.